Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да си ремонтираме неработещото централно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    За цветовете не мога да ти дам точна информация, но схемата не ти ли върши работа?




    M80 e модула за централното.
    M35 е приемника за дистанционното.
    B1 е таблото с предпазителите под волана.
    N50 и N51 са предните брави.
    N55 и N56 са задните брави.

    Всички мотори на брави са свързани паралелно.

    Гледай означенията на схемата и тези на изводите на модула. Те трябва да те ориентират.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #47
      Ако кутииката под задната кора е модула то къде се намира приемника за дистанционното
      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
        Ако кутииката под задната кора е модула то къде се намира приемника за дистанционното
        Модула за централното (M80) се намира зад ICS - а и представлява жълта кутийка.

        Приемникът (M35) се намира под третия стоп на задната кора.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #49
          Забравих верно за жълтата кутиика В този случай ще се боря за смяната само на приемника за дистанционното като все още не съм наясно дали ще мина без да правя интервенции и по модула Понеже съм доста на Вие с токовете може ли да ме светнеш какво означава знакът към който сочат стрелките над приемника или накъде отиват тези 5 кабела
          ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
            Забравих верно за жълтата кутиика В този случай ще се боря за смяната само на приемника за дистанционното като все още не съм наясно дали ще мина без да правя интервенции и по модула Понеже съм доста на Вие с токовете може ли да ме светнеш какво означава знакът към който сочат стрелките над приемника или накъде отиват тези 5 кабела
            В такъв случай нищо не трябва да пипаш по модула за централното.
            Не би трябвало да е проблем да се присади друг приемник на мястото на фабричния.
            Преди време колегата Megadet го прави това упражнение.
            Разгледай писаното по въпроса след този пост

            Ако още не си намерил приемник, те съветвам да си търсиш 2 - канален със скачащ код, като този, който е посочил Megadet Така ще може да ползваш единия канал за централното а втория за багажника или за нещо друго.

            Стрелките по схемата от приемника нагоре означават, че този приемник се вързва и към фабричната аларма, ако има такава и я управлява.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #51
              Гледайки схемата си мисля че май ще си взема една аларма ще извадя и модула и направо ще монтирам алармата Ще взема аларма защото в целият град не намерих приемници за централно а не искам да се занимавам с онлайн пазарувания Днес гледах едни елементарни аларми по 30лв и най вероятно в тази насока ще тръгна Идеята е тази аларма да командва централното
              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

              Comment


              • #52
                Може и така. И аларма не е проблем да се съвмести с това централно, стига разбира се алармата да има изход за управление на централно (това го провери преди да я купуваш).


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #53
                  Много се насложиха нещата Писах преди да беше дошъл поста Щом казваш че тези кабели са за аларма се сещам за бяла свободна букса в багажника която имам съмнение че е за фабричната аларма Имам вече твърди съмнения че колата е окабелена за аларма И понеже писах за затрудненията с приемниците възможно ли тази елементарна аларма да бъде използвана за приемник

                  ---------- Post added at 19:22 ---------- Previous post was at 19:20 ----------

                  Пак поста ти излезе след като пуснах моя Благодаря засега После ще разгледам и пак ще пиша
                  ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                  Comment


                  • #54
                    Като купуваш аларма се поинтересувай от 2 неща:

                    1 - Дали тя е със скачащ код. Това е важно от гледна точка сигурност - да не може някой да ти я деактивира с неправомерни способи.

                    2 - Дали тя може да управлява централно заключване.

                    Ако говориш за една празна бяла букса в дясната част на багажника, то твърде е вероятно това да е тази за ремарке, която имат всички 166 - ци.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #55
                      Благодаря Еко Днес ще се разкарам да видя алармите А за тази бяла букса - аз си свалих оригинален теглич с инсталацията (в която влиза и един модул) монтирах го на моята всичко си работи но не съм ползвал тази букса Затова си мислех да не е за фабричната аларма Възможно е да има няколко модела на връзване на тегличите Няма да ме изненадат италианците За пробата ако днес има време може да пробвам да и меря токовете и ще разбера дали е за теглич
                      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                      Comment


                      • #56
                        Буксата в багажника наистина е за теглич Странна работа Аз лично свързах моят като го взех с оригинална инсталация а тази букса не влезе в сметките Както и да е А малкият диод на жабката така и не разбрах за аларма ли е за централно ли е или за кода на ключа
                        ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                          Буксата в багажника наистина е за теглич Странна работа Аз лично свързах моят като го взех с оригинална инсталация а тази букса не влезе в сметките Както и да е А малкият диод на жабката така и не разбрах за аларма ли е за централно ли е или за кода на ключа
                          За аларма. Всички го имат, дори и тези без фабрична аларма.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #58
                            Значи при мен този диод е неизползваем Мога да свържа там диода на бъдещата аларма
                            ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                            Comment


                            • #59
                              Светодиодът трябва да е опроводен до пин 4 на букса D26-B, която се намира някъде зад жабката и която нормално служи за фабричната кабелна връзка към алармата. Дори има вградено токоограничаващо съпротивление. Тъй че ако се подадат +12V на въпросния пин би трябвало светодиодът да светне.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #60
                                Централното от новата аларма вече отваря и затваря от новото дистанционно Направих букса свързана към необходимите изводи на алармата която да се включва на мястото на модула Това с което немога да се справя и търся помощ е къде да свържа изводите на алармата за да пресветват мигачите при отключване и заключване и откъде по близо да извадя извод от бутон за отворена врата
                                ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                                Comment

                                Working...
                                X